Wat ik het liefste doe is ontzorgen. Oftewel, ervoor zorgen dat jij als ondernemer minder stress ervaart en weer ruimte hebt voor de dingen die voor jou belangrijk zijn.
Stel je eens voor dat ik het werk voor jou uit handen neem, zodat jij je kunt richten op je onderneming, nu heb je het structureel te druk en verliest daardoor het overzicht. Je to-dolijst wordt alleen maar langer in plaats van korter én je bent te veel bezig met taken waar je geen energie van krijgt. Kortom, je hebt hulp nodig.
Als virtueel assistent en ondernemer begrijp ik de uitdagingen waar je mee worstelt. Het runnen van een bedrijf kost veel bloed, zweet en tranen. Je wilt je passie en talenten inzetten, maar in plaats daarvan word je overspoeld door administratieve taken en tijdrovende verantwoordelijkheden.
Hey, ik ben Marjolein.
Sinds 2020 werk ik als Virtual Assistant (VA). Met een diploma van de Hotelschool en ervaring in diverse ondersteunende functies ben ik een echte regeltante. Ik blijf mezelf ontwikkelen door voortdurend bij te leren. In mijn vorige loopbaan en op weg naar het VA-schap heb ik verschillende opleidingen, cursussen en trainingen gevolgd, en ik blijf dat doen om jou te ondersteunen.
Samen gaan we vól voor groei, rust en met plezier ondernemen.
Benieuwd hoe ik jou kan helpen? Neem contact op en we bespreken samen de mogelijkheden.
Wat anderen over mij zeggen
Ontzettend fijne samenwerking en meteen resultaat.
Marjolein heeft me vorig jaar al geholpen met het bouwen van mijn webshop en dat beviel onwijs goed. Inmiddels heb ook haar hulp gevraagd bij het schrijven van blogs, social media posts en alles wat daarbij hoort.
Content is ontzettend belangrijk voor je zichtbaarheid, en het werkt. Dankzij Marjolein heb ik inhoudelijk sterke en professionele blogs met passende social media posts en weten klanten me te vinden. Ik heb al meerdere klanten aan tafel gehad die via Google, Pinterest of Instagram bij ons terecht zijn gekomen. We stemmen samen de wensen en inhoud af en zij gaat aan de slag. Ideaal, ik wil niet meer zonder.
Tatiana de Bruin
The Lab Lamp
Marjolein heeft ons geholpen met het bouwen van onze website.
Ze heeft kennis van zaken en denkt goed met je mee.
Lastige vraagstukken zoekt ze uit en ze komt met een oplossing.
Naast het bouwen en onderhouden van onze website, heeft ze ook onze e-mailbox onder handen genomen. Alles is nu goed georganiseerd en gestructureerd.
Het was een prettige samenwerking. Dank je wel voor alle hulp!
Gaby Moorees-Banis en Nathalie Nelisse-Koeleman
Nagelsalon Zenn & Zo
Marjolein is een gedreven en betrokken VA. Ze weet te doen waar ze goed in is: het mij als ondernemer zo gemakkelijk mogelijk maken te ondernemen. Ze neemt administratie uit handen, voorkomt hoofdpijn en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt.
Betrokkenheid is iets wat Marjolein erg siert. Ze pakt zaken snel op en je kunt haal alles toevertrouwen.
Dank voor je hulp, Marjolein!
Tamara Rood
Strategisch Recruitment Visionair
Een typisch gevalletje van “Dit had ik veel eerder moeten doen”. De laatste jaren groeit Finnerz heel hard door. We doen het goed, iedereen blij zou je denken. Mijn mailbox overstroomde en ik was de controle helemaal kwijt. Marjolein heeft dat binnen een paar weken weer op de rails gekregen, dat was me zelf nooit gelukt.
De no-nonsens mentaliteit spreekt me erg aan. Dat was ook een vereiste. Gelukkig is Marjolein ook een echte meedenker. Ze neemt veel meer werk uit handen dan alleen het bijhouden van mijn mailbox en mijn taken. Mijn valkuilen worden door haar vakkundig gedempt. Het voelt echt als teamwork!
Ik kan weer genieten van Finnerz, zonder dat ik aan de overvolle takenlijst of mailbox denk. Soms is het weer even chaotisch. Samen met Marjolein lossen we dat dan op. Ze verstaat haar vak en de mijne. De samenwerking is professioneel, maar ook heel menselijk!
Nico Langendoen
Finnerz